fredag 21 mars 2014

Byron bay

Vi har nu sovit 3 nätter här i Byron bay. Här finns fina stränder, en fyr som är belägen på Australiens östligaste punkt, vanliga affärer samt massa hippiaffärer och hippimänniskor. Vi känner oss inte riktigt bekväma med folket här men jag gillade verkligen stranden!

Igår tog jag en surflektion och det var sååå kul!!! Jag stod upp och följde med vågen på första försöket!!! Läraren frågade sen hur jag kunde vara så bra mohaha Du har alltså en surfarbrud nu David, det är väl inte illa fångat ;) Så nu har jag skrutit klart. Jag hade iaf lyckorus i vattnet och jag var faktiskt inte såå rädd för hajar. Jag kommer definitivt att prova surfa igen! Min personliga fotograf var inte på plats så har tyvärr inga bilder på det..

I kväll hoppar vi på vår sista Greyhound buss som ska ta oss till Sydney. Den trippen tar 13h så hoppas att vi kan sova gott! 

Det var en hippigubbe som 2 dagar målade häftiga grejer på stranden så det får ni se flera bilder på iaf! Vi tänkte först att han ville få kontakt med ufon hehe  

Igår var jag ute med 2 svenska tjejer som vi först träffa i Surfers så det får ni också se några bilder ifrån.









Så kan det se ut om man bor mer än 2 nätter på ett ställe och har lite tid till att plocka upp saker ur väskorna.. 


Ny smak! 

Mimmi & Josefin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar